Se eller gense pressemødet den 22. februar 2024 om Faculty of Technical Sciences’ input til Michael Svarer-rapporten

Faculty of Technical Sciences har den 22. februar 2024 afholdt et kort pressemøde for at give mulighed for at stille spørgsmål om de teknisk-naturvidenskabelige input, fakultetet har givet til Michel Svarer-rapporten, der blev offentliggjort den 21. februar 2024. Her kan du se en optagelse af pressemødet.

Faculty of Technical Sciences ved Aarhus Universitet  har leveret dele af grundlaget for rapporten om grøn skattereform, som Michael Svarer-udvalget offentliggjorde den 21. februar 2024, se rapporten her. Det gælder fx det opdaterede kort over kulstofrige lavbundsjorder og emissioner fra samme.

For at imødekomme efterspørgslen fra medier, organisationer, det politiske system og øvrige interessenter afholdt Faculty of Technical Sciences derfor et orienterende onlinemøde torsdag den 22. februar kl. 9:00-9.30.

Se optagelsen fra mødet i videoen her.