Samarbejde med studerende og ph.d.er ved Technical Sciences

Faculty of Technical Sciences arbejder ud fra en målsætning om at bringe den viden, der udspringer af forskningsmiljøerne, i spil i omverdenen.

Som et led i den ambition ønsker vi at styrke innovationssamarbejde og jobmuligheder gennem konkrete forsknings- og erhvervsprojekter i tæt samarbejde med f.eks. virksomheder, organisationer og myndigheder.

Mange muligheder

Der findes mange muligheder for direkte samarbejde med studerende og forskere. Hvad enten det er en praktikant til virksomheden, et forskningssamarbejde eller en konsulentydelse til en konkret udfordring eller målsætning.

Et samarbejde med en studerende er samtidig en mulighed for at finde og udvikle talenter med netop de faglige kompetencer, som matcher din virksomheds og din branches fremtidige rekrutteringsbehov.