Ny AIAS fellow på Technical Sciences

Natalia Prieto Vidal er en af i alt 14 nye AIAS-COFUND Marie Sk?odowska-Curie fellows, som er blevet udvalgt i en international, tredobbelt peer-review-udvælgelsesproces i løbet af foråret og sommeren.

Natalia Prieto Vidal begynder sit fellowship på Aarhus Institute of Advanced Studies (AIAS) 1. oktober 2021. Hun kommer fra en postdoc-stilling på Institut for Fødevarer, Aarhus Universitet, og før det en postdoc-stilling på University of Guelph, Canada.

Mens hun er på AIAS vil Natalie Prieto Vidal arbejde på sit forskningsprojekt ‘ALGOOD: Understanding the chemo-mechanical stabilization of Sargassum algae bioactive compounds in current and forthcoming food matrices’.

Her får hun mulighed for at udvikle sit projekt i samarbejde og netværk med forskere og forskningsmiljøer på faculty of Natural Sciences. Hun får også mulighed for at netværke og samarbejde med andre nye og tidligere AIAS fellows.

Læs mere om Natalia Prieto Vidal og hendes forskningsprojekt:

• Natalia Prieto Vidal, Postdoc, Food Innovation, Structure and Health Lab, School of Engineering, University of Guelph, Canada.

Læs nyheden om alle 14 fellows, som kommer til AU